bloglovin

Steppas lördag

Idag red jag den långa rundan (runt kyrkan) med Steppas. Det gick verkligen super bra! Han släppte helt i munnen och gick stadigt i form utan att tjafsa med bettet och bita sig fast. Jag kunde koncentrera mig på att få honom att trampa på lite mer med bakbenen så att han inte skulle gå så mycket på bogarna. Det gick super bra verkligen! Jag hade dressyrsadeln, hopptränset (pullar och tredelat tränsbett med fasta ringar) och benskydd fram.
Frida och Steppas (klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh saknar min lille steppas <3 (dig med såklart ;) ) Låter som om han mår bra och att det går bra för er?! =D <3 Älskar också att rida med dressyrsadeln och hopptränset!! Då går han som bäst!! =D Han trivs mkt bättre med hopptränset! :) <3

2011-10-09 @ 01:32:16
URL: http://fridaatkikkik.blogg.se/
Postat av: e

Charmig bild :D

2011-10-12 @ 13:08:15
URL: http://satsandeponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback