bloglovin

You're my everything

Nu ska jag och mamma sätta oss och skriva ner vad som har hänt med Lazda under hela hennes skadetid. Tur att man har en blogg! Det kan vara bra att kunna berätta hela historien för veterinären på onsdag. Och nu när jag tittade tillbaka i min blogg märkte jag hur dålig den var. Jag skrev om ingenting och det var definitivt inte en hästblogg, en foto blogg är nog en bättre beskrivning. Jag skrev inte ens om henne förrän 12 dagar efter starten. Men det är det ändring på nu! Vad ska jag kalla det, personlig hästblogg kanske? ;)
You are my life. You're the air I'm breathing. You're my everything♥

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; okeej.. ja så jobbigt va de :o



hur är de med dej och din söta häst?? :)

2011-05-10 @ 09:02:04
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Minnie

Du är väl inte sjuk idag????? :S

2011-05-10 @ 09:47:30
URL: http://minnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback