bloglovin

Minnen

Nu börjar jag blir riktigt nervös för i morgon. Många kanske tycker att det inte är något att vara nervös över. Men då har ni inte varit med om det som har hänt mig.

När jag var ca 9 år hade min mamma en storhäst som hette Lemolie. Det hade varit problem med henne ända sen vi köpte henne så mamma hade bestämt sig för att sälja henne.
Efter en provridning blev det värre och jag vet inte hur många gånger hon var hos veterinären. Sista gången hade jag varit på fritids när hon var där. Jag frågade hur det hade gått och hon svarade "det gick inte bra. Hon finns inte längre". Hon hade blivit så dålig att det skulle ta väldigt lång tid innan hon kunde bli frisk. Och hon hade redan blivit tokig och till och med farlig att hantera.

Så ni kanske förstår att jag blir nervös inför i morgon. Minnena kommer tillbaka och jag börjar tänka alldeles för mycket på vad som kan hända...
Please don't leave me♥

Kommentarer
Postat av: josse E

Lycka till idag <3 <3 tänker på dig <3

2011-05-11 @ 08:20:03
URL: http://duvethonjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback