bloglovin

Korvmåndag

Nu sitter jag med Josse och Minnie som vanligt. Det är korvmåndag (det blir alltid korv i skolan på måndagar) så vi var på coop förut. Haha, de små godisgrisarna köpte ett paket bullar. Själv köpte jag ingenting, det finns ändå inget jag kan äta.
Sen i kväll ska jag rensa min kamera. Just ni finns där ca 700 bilder och vi ska ha fotodag i skolan i morgon så det kan behövas en lite rensning. Nu har jag ju ordning på mitt usb med så det blir lite lättare. I morgon ska det blir 26 grader varmt så jag hoppas på en toppendag!
Favorit från förra fotodagen med Minnie

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha de va korv hos oss idag med :o fast de brukar inte va de varje måndag för oss ;)

2011-05-30 @ 20:25:29
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback