bloglovin

Jobbig dag i morgon

I morgon blir en jobbig dag. Tur att det är fredag! Först funderar jag på att gå upp den vanliga tiden även om vi börjar nio och plugga lite. Sen direkt kl. 09.00 har jag kärnfysik/energiprov (Noprov). Sen direkt när jag är klar ska jag ha engelskaredovisning. Sen ska vi se på teater, ha lunch och efter det har vi franskaprov. Tuff dag?

Men sen kommer räddningen. Elevens val. Hur sköna lärare har vi när man kan välja bloggning?! En hel vecka med bloggning och bildredigering. Kan det bli bättre?
Ville bara visa att vi hade en tårta till haha

Kommentarer
Postat av: johanna

vi har oxå elevens val!

fast alla pass på fredagarna. Fast vi får inte välja helt fritt, utan vi får olika förslag för varje pass och så väljer vi! as bra

2011-05-06 @ 10:09:35
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback