bloglovin

Hata pollenallergi

Det blev ingen engelskaredovisning idag. Så i morgon har jag både Noprov, Engelskaredovisning och Franskaprov... Får se hur det går.
Vi sprang idag på friskvården. Vi skulle ha sprungit två varv som sammanlagt är ca 4.5 km. Men på grund av min pollenallergi kunde jag bara springa ett varv. På ren vilja, jag hade så ont i lungorna! Min tid blev i alla fall 9.55. Jag är ganska nöjd med tanke på min allergi som gör så att det känns ungefär som att andas genom ett sugrör samtidigt som det gör jätte ont i lungorna. Förra veckan var det inte lika mycket pollen så jag kunde springa hela rundan. Då sprang jag på 23.00. Det är jag jätte nöjd med, med tanke på pollenallergi + att jag nästan inte har tränat någonting på ca ett år.
Ni får nöja er med en bild tagen med datorkameran... Förresten ser ni hur otroligt långa fingrar jag har?

Kommentarer
Postat av: sofie

sv; va dåligt! (att dom inte hjälper er)

jobbigt me allergi:(<3

2011-05-05 @ 17:49:29
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback