bloglovin

Härlig morgon

Nu har jag precis ätit och innan det var jag som ni säkert redan har läst i stallet med Hanna. Vi hade jätte kul. Först ryktade vi alla hästarna och sen red vi på den ena, Herman. Han är 21 år i år och ca 1.70 hög. Han har tävlat dressyr när han var yngre och är verkligen jätte rolig att rida! Ni som har hängt med vet att sist jag red honom gjorde jag piaff/passage. Idag var han lite tröttade så vi skrittade mest. Jag gjorde lite skänkelvikning, öppna mm.


Sen höll jag en "lektion" åt Hanna och lärde henne att rida honom i form och att göra skänkelvikning. Jätte duktiga var dom!
Herman är den bruna, Stella är fuxen och Oliver är minishettisen

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hahaha tack du pysen ;)

2011-05-08 @ 13:42:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback