bloglovin

Haha

Jag har ju förresten glömt att berätta vad som hände när vi skulle åka hem från Helsingborg i onsdags. Precis när vi hade kommit över Hallandsåsen såg vi att bilden började ryka väldigt mycket. Så vi körde av vid närmaste avfart. Jag tror att det hette Skummslöv eller något sånt. Där stannade vi vid en kyrka.
Det visade sig att bilen hade gått sönder så vi var tvungna att ringa en som körde bilen till en verkstad. Och där stod vi med Lazda. Eftersom de hade hämtat bilen kunde Lazda inte vara i släpet.
Vi fick ringa till min farfar och så kom han och pappas bror med farfars bil. Men vi var fast där vid kyrkan i ungefär 1 och en halv timme.

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. haha, jag tycker dem är roliga ^^

2011-05-14 @ 12:01:21
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback