bloglovin

Fotat med Minnie

Nu har jag och Minnie varit ute och fotat porträtt. Vi ska ut sen igen när vi har ätit. Här får ni lite smakprov.
Jag, foto av Minnie. Jag är jätte nöjd med denna bilden!
Minnie, foto: Jag
Som ni kanske ser är Minnie mycket bättre på att vara "model" än vad jag är...
Denna bilder är jag riktigt nöjd med! Min känsla när jag tog den var att jag ville ha en bild med en fin bakgrund men mest fokus på Minnie. Jag tycket att jag lyckades jätte bra, Minnie kom i en bra vinkel och jag är jätte nöjd med bilden. Detta är en uppgift från elevens val om ni undrar!

Kommentarer
Postat av: jessica

fina ni är :)

sv; jaha hänt nåt?? :o

jodå de e bra!! ja är och har vart sjuk nu så har inte kunnat rida.. på några dagar men har en mamma som ställer upp när de krisar sej :)

2011-05-10 @ 13:33:34
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback