bloglovin

Fint väder igen

Åh det är äntligen fint väder igen! Kanske inte lika varmt men solen skiner i alla fall. Det är annat än vad det var i morse... Jag cyklade i motvind och duggregn rätt i ansiktet.
Just nu sitter jag och pluggar matte. Men jag det är en grej jag inte fattar så jag ska ta och börja med engelskan i stället tror jag. Sen om drygt en timme ska jag börja dra mig mot stan igen för att hinna äta innan konserten. Jag var och köpte mat på Coop förut (fryst mat man värmer) och då passade jag på att köpa en Daim till i kväll. Annars somnar jag nog mellan mitt nummer och slutnumret. Det var riktigt nära både idag och igår... Ha en bra kväll!
Ha, en till bild från elevens val

Kommentarer
Postat av: sofie

oj, du ee me på många konserten:D

mm d ee ju kul me bra väder:D

2011-05-19 @ 17:21:00
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback