bloglovin

Energi var det här ja...

Jag har haft en jätte mysig dag med min lilla plutt Lazda idag. Hon var på bra humör som tur var. Jag passade på att öva på lite flätor och grejer nu när jag har så mycket tid över. Jag gjorde en svansfläta fast inte så tjock som förra gången. Jag såg att väldigt många hade det på fälttävlan i går. Sen gjorde jag även en ardennerfläta eller vad det heter. Jag kan visa bild i morgon, nu ska jag snart sova. Jag är så trött, jag höll nästan på att somna flera gånger på Svenskalektionen idag... Hoppsan...

Så nu blir det att gå och lägga sig tidigt för att tagga inför vårkonserten på onsdag och torsdag. Vi ska ha genrep i morgon. Så de närmaste dagarna kan det bli lite dålig uppdatering men jag ska göra mitt bästa. Ha en toppen vecka alla fina läsare!
Bjuder på ett av alla skrattanfall från förra veckan

Kommentarer
Postat av: jessica

sv; tack :D ja köpte den på nelly.com! finns även i vit och svart :) jätte skön va den oxå !:)

2011-05-17 @ 07:18:17
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: sofie

va kul det får du lägga upp en bild på:)

2011-05-17 @ 17:12:09
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback