bloglovin

Trav!

Idag red jag nästan samma som igår. Hon var piggare idag. Jag började med att ställa henne lite åt båda hållen. Sen gjorde jag öppna åt båda hållen. Det gick faktiskt bra, hon har inte kunnat det förrut vi har lärt henne det nu. Men eftersom att det är ganska jobbigt för henne var hon lite stretig med huvudet.
Sen gjorde jag tempoväxlingar i skritt. Då var hon också stretig med huvudet eftersom att det är väldigt jobbigt det med. Sen var det meningen att jag skulle göra travövergångar men hon var så stark och stretig och jag ville inte rycka henne i munnen.
Då fick hon trava på i stället och då slappnade hon av riktigt bra. Hon haltade ingenting heller!
Ja, hon fäller lite...
Jag och Lazda idag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

massa billiga märkes saker till häst och ryttare :D

superdupershop.blogg.se

2011-03-26 @ 20:38:11
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig :)

Har det härliga vårvädret kommit till dig också? :D



Kram

2011-03-27 @ 00:31:23
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback