bloglovin

Putsardag+gårdagen

Igår kväll var jag hos Frida (Fridas blogg). Det var jätte kul! :D Vi åt jätte god mat sen kollade vi på let's Dance (och datan mest haha). Jätte kul var det, tack för en rolig kväll Frida!
Sen idag då. Jag kom till stallet halv nio. Vi masserade först i två timmar, sen gick jag en liten runda (eftersom Lazda haltade i torsdags) och Frida red en längre runda. Sen åt vi och kollade på Vänner. Sen började vi putsa! Jag putsade: 2 träns, 1 sadel, 1 martingal, 1 lädergrimma, 1 par skor, 1 par chaps. Bilder på det ena tränset kommer sen, vi glömde skicka det från Fridas mobil. Jag åkte hem halv sju. Så jag var där i 10 timmar. Sjukt roligt hade vi haha. Till våren/sommaren ska vi ha en fotodag! Ta lite fina bilder på Steppas och Lazda. L Ä N G T A !
Fina Steppas. Foto: Frida, lånat från hennes blogg (Fridas blogg)

Kommentarer
Postat av: Frida sv:

Tack själv söta du!<3 Haft en jätterolig helg med massa roligt! =D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback