bloglovin

Ny vecka, ny Elin? Eller?

Vad ska man säga om dagen idag? Jag är lite trött på mej själv faktiskt. Jag orkar verkligen inte tänka på alla andra mer, men jag gör det hela tiden ändå! Jag önskar faktiskt att jag kunde vara lite mer självisk ibland och inte bara tänka på andra hela tiden. Men men, sån är jag :) Annars var dagen bra, kul att träffa vännerna igen efter helgen.
Lazda mådde förhållandevis bra idag. Hon haltade inte direkt men "knep" lite med ryggen när hon travade. Hon var lite öm på ryggen men inte lika mycket som hon har varit andra dagar. Precis som igår. Inte sämre och inte mycket bättre.
Jag längtar tills man kan vara ute och fota fina vårbilder

Kommentarer
Postat av: N

sv: tack :D

allt bra me dig?

2011-03-21 @ 20:54:18
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: NellieB

Hej Gumman. Ja vet ja e lika dan. Man får lära sig att ge till dom som man känner att man får nåt tillbaka. Många e så bra på bara ta emot lixom.

Ibland e jag as trött å de känns som jag har ingen kraft kvar för mej själv. Samtiidigt får ja mycket kraft av att se kompisar bli glada när ja ger. Men ja tror du måsta gö som ja. Ge, ge, ge men till dom du får nåt tillbaka av. Titta dig i spegeln ikväll å säg att du är vacker å e en bra kompis.

Kram på dej!

2011-03-21 @ 20:59:58
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback