bloglovin

Lördag

Nu har jag varit i stallet. Lazda verkade ha ont när vi masserade och haltade i traven. Men i skritten verkade hon inte ha ont, hon var pigg och framåt och ville jobba. Men jag red inte, vi gick från marken! Det kan vara så att hon haltar i traven bara för att hon inte har tillräckligt med muskler för att orka. Vi får se hur det blir...
Jag är såååå sugen på att hoppa! Och jätte jätte sugen på att rida dressyr. På bilden är det jag och Fritz, en av ridskolehästarna. Jag hoppade honom på klubbmästerskapen en gång.

Kommentarer
Postat av: Janina

Allting bra med dig idag?

Vilken söt blogg du har! (:

2011-03-19 @ 13:50:16
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback