bloglovin

Ja!

Idag mådde Lazda jätte bra! Vi sprang lite med henne och hon haltade ingenting! Hoppas verkligen att det håller sej nu så att vi kan börja rida henne igen.
Idrottslektionen gick faktiskt ganska bra. Haha jag älskar våran klass. Sista lektionen idag. Jag orkar inte skratta mer nu! Vi satte på kanonen och lyssnade på lite av våran lärares "favoritlåtar". Han var inte där. Gillar ni Dagny, Imagine, Brev från kolonien, stand by me mm.? Och texten till: Meu meu meeu meuu. Haha jag orkar inte mer!
Nu har jag gjort lite dipp som jag ska ha senare med grönsaker. Gott! Jag älskar dipp!

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag håller på att svara på kommentarer :) Är allt bra med dig idag? :)



Kram

2011-03-24 @ 11:39:40
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback