bloglovin

Grattis mamma

Idag fyller min mamma år. Grattis mamma! Idag ska jag kanske åka till ridhuset på kvällen. Det beror på. Det ska typ storma här idag/ i natt... Inte kul! Jag ska cykla hem med. Vi får väl se hur det går...
Busig.se Världens busigaste lilla C-ponny! En gång red jag Klubbmästerskapen i hoppning. Gick det bra? Naa... Inte riktigt... Det var fullt på läktaren, fina tävlingshinder. Vad tänker lilla Kjell då? Åh vad mycket folk som har kommit bara för mej, nu måste jag busa så mycket jag kan... Jag red mot första hindret. Där tog det stop. Sen andra hindret. Där tog det stop igen. Sen var vi uteslutna efter tredje... Han travade ut nöjd och glad. Den andra tjejen som red klarade ettan tvåan och trean som jag hade kämpat honom över och sen tog det stop på fyran. Sen tog han ett litet ärevarv i ridhuset ;) Kjelleponken kallade jag honom. Söt!

Kommentarer
Postat av: josefine

Hejsan, vad ska du göra idag? :)

2011-03-10 @ 12:50:31
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback