bloglovin

Dagens ridpass

Idag var det meningen att vi skulle rida samma som igår. Men när vi började gå med henne från marken (som vi alltid gör innan vi börjar rida) kändes det lite konstigt så vi gick till ridbanan för att kolla hur hon gick. Det verkade bra så vi fortsatte. Jag ställde henne och försökte göra öppna. Det gick sådär, hon var spänd och så eftersom det gick förbi mycket folk. Så vi travade lite på en åtta. Det gick super! Sen gjorde jag skritt-tempoväxlingar. Det gick jätte bra. Jag avslutade med att göra väldigt korta travövergångar. Det gick jätte bra!
Jag tänkte visa skillnaden på Lazda från december och från igår.
18 December 2010 Haha, som jag ser ut! Mitt *host* super fina *host* hjälmöverdrag jag gjorde i slöjden...

26 Mars 2011

Sadeln har stoppats om lite också, tyngdpunkten har ändrats så att jag sitter bättre i den.

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

fin!!! :D

sv; ja man blev så otroligt nöjd :) nu finns de bilder oxå :)

2011-03-27 @ 18:49:03
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: NellieB

Sötisar!! <3<3<3

2011-03-27 @ 20:22:54
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback