bloglovin

Dag 3: Min största rädsla inom ridsport

Min största rädsla har väl lite slagit in kan man väl säga. Lazda har varit (är) skadad och jag vet inte om hon blir frisk. Annars skulle det väl vara att stallet börjar brinna och hon brinner inne, hon bryter benet, hon blir jätte sjuk och lider eller att vi skadar oss i en ridolycka. Och för min del är det att jag ska ramla av och bryta benet eller något så att jag aldrig kan rida igen. Så min största rädsla är väl att Lazda ska dö och att jag ska skada mej och aldrig kunna rida igen.
Lazda har varit skadad så att jag inte kan rida henne regelbundet sedan april 2010. Men antagligen har hon haft skadan hela sitt liv, vi fick inte veta att hon hade haft problem med ryggen hela sitt liv när vi köpte henne...

Kommentarer
Postat av: Samanta

Vilken fin ponny ♥

2011-03-16 @ 11:01:46
URL: http://samantas.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Hoppas att hennes skada fixar sig :(<3



sv: USS - Ungdoms Sektíonens Styrelse =)

2011-03-16 @ 19:25:51
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback