bloglovin

Dag 1: presentera dej och din häst

Foto: Frida
Lazda är min fina lilla D-ponny. Jag har haft henne sen julen 2007. Hon älskar att hoppa och att visa upp sej. Hon är importerad från Lettland och kom till en ridskola direkt. Sen köpte vi henne. Hon är världens goaste och personligaste lilla tjej. Ibland är hon jobbig, hon har verkligen sin egen vilja. Men för det mesta vill hon göra allt rätt. Just nu har hon muskelskador. Jag har fått höra att hon har haft problem med ryggen hela sitt liv. Det fick vi inte veta när vi köpte henne. Hon gick igenom besiktningen utan några anmärkningar alls. Jag vet inte om hon någonsin blir helt frisk men jag hoppas verkligen det!
Elin är jag. Jag fyller 15 i april och går i åttan. Jag har ridit sen jag var liten. Först på en liten shettis och sen på ridskola från att jag skulle fylla 7. Förr dansade jag ganska mycket. Fram tills jag var 11 och skulle fylla 12, då ville jag satsa mer på ridningen eftersom jag fick Lazda. Andra intressen jag har är att fota och att spela piano. Jag har också två kaniner hemma (fast den ena är min lillasysters).

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu hitta jag det! =) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback