bloglovin

Förändring

Jag längtar verkligen till sommarlovet nu! Det kommer bil så skönt att slippa tänka på att man måste göra det och det. Men jag kommer sakna klassen.

Det är konstigt hur allt har ändrat sig bara på vårterminen. Allt har verkligen ändrat sig helt. Jag har ändrat mig och jag har fler vänner. Ett bättre liv helt enkelt. För bra för att vara sant.

Det ska alltid vara något som är skit. Så självklart när jag mår som bäst kommer det största slaget. Självklart när allt är toppen mår Lazda inte bra.

Tänk då bara hur sommaren kommer vara. Konfa till exempel. Det kommer säkert bli jätte kul.
Och hästarna. Det kanske kommer bli stor ändring på det.... Det kommer verkligen vara en konstig känsla, jätte jätte ledsen kommer jag vara. Jag är ju redan helt krossad...
Bild och redigering: Jag

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Nej men usssh så tråkigt!

Får hoppas allt blir bra, oavsett vad! :/

Men ska ni skaffa ny ponny/häst nu eller? :/<3

Kram! <3

2011-06-08 @ 21:51:03
URL: http://starstoponnys.blogg.se/
Postat av: sofie

ja förstår att du e ledsen... :(

men det är ju bra att ha kompisar som hjälper dig igenom detta:)

kram:D

2011-06-08 @ 22:02:39
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback