bloglovin

Take care of your time...

Nu ska jag snart sätta mig och spela spel med min lillasyster. Vi får väl se hur det går ;) Dagen hittills har väl varit okej. Usch jag märker själv hur negativ jag verkar... Förlåt.

Senare idag ska jag så klart till stallet. Hoppas att det blir bättre i stallet idag, självklart lyckades jag vara i stallet precis när det kom några och skulle fixa lite hos Frida och då blev Lazda orolig som vanligt... Men men, hoppas att jag har mer tur idag. Och peppad av anonyms kommentar till förra inlägget (och alla era andras också så klart) känner jag mig faktiskt lite bättre.
En till favoritbild. Steppas och Lazda i hagen, visst är det fint med en svart och en vit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback