bloglovin

Svar

Eftersom att Emilia inte lämnade någon bloggadress (och för att vissa av er andra kanske också undrar) tänkte att jag kunde svara på frågan här.

Visst, det är en möjlighet. Men eftersom att vi älskar Lazda över allt annat vill vi inte riskera att hon kommer till någon som säljer henne till slakt. Veterinären tyckte inte alls att det var en bra idé, nästan alla hästar man säljer till sånt går till slakt. Och sen vet man inte om hon blir bra behandlad heller och det vill vi inte utsätta henne för.

Hoppas att du blev nöjd med svaret!
Update: Självklart menade jag inget illa med svaret! Det var en bra tanke, det finns både för och nackdelar med allt. Tack för din kommentar Emilia!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tänkte bara..

När jag skulle börja rida köpte vi en häst som hade problem med att gå då var jag 9 år och från började så tänkte dom att det kanske blir bättre med en häst som jag kan ta hand om alltså borsta gå promenader med mm.

Så man lär sig sen köpte dom en häst när jag och dom visste att jag var redo att börja rida...

2011-06-09 @ 21:22:32
Postat av: celine

sv : fång!! :'''(((

2011-06-09 @ 21:36:29
URL: http://starstoponnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback