bloglovin

Stallet med Hanna

Idag var jag i stallet med Hanna. Det var jätte kul, jag red på Herman och det gick jätte bra. Jag galopperade på honom denna gången. Han blir inte riden mycket alls, bara när jag och Hanna rider och det är inte så ofta. Och jag tror inte att han har galopperat på säkert ett halvår. Så han var lite överpigg kan man säga!

Sen när Hanna skulle rida blev han så pigg på slutet så han började galoppera och hon kunde inte stanna honom. Men jag fick stopp på honom så det gick bra.

Hanna ska skicka bilderna men det funkade inte på skype så det får bli en annan dag.
Här är en som hon hade lagt upp på sin blogg. Sadeln är helt konstig så jag hamnar i bakvikt. Det ser ut som om jag sitter i stolsits och jag hade min gamla hjälm.

Foto: Hanna Jätte fin bild, Hanna är jätte duktig på att fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback