bloglovin

Lördag

Nu håller jag på att städa lite, det kan verkligen behövas!
Igår var jag på disco med alla - Minnie, Josephine, Josephine, Matilda, Isabella, Ludvig och Hampus och några andra. Det var jätte kul. Nu börjar jag höra som vanligt igen haha. Jag kom hem ganska sent så jag har haft en sovmorgon idag igen.
Igår var jag också i stallet nästan hela eftermiddagen och fixade med Lazda. Jag skrubbade krubban och vattenkoppen, ryktade henne, masserade och smörjade mulen med solskydd eftersom att hon får soleksem på den. Det är därför hennes mule ser lite konstig ut på korten ibland.
Här ser ni hennes vita fina solhelosan mule

Kommentarer
Postat av: Aurora

Så söt bild! :D <3



sv: Tack! Va kul! :D <3

2011-06-11 @ 22:25:49
URL: http://aui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback