bloglovin

Ledarskap + student

Nu är jag hemma från Emelies (Frida i stallets syster) student. Grattis Emelie! Om en stund ska jag åka hem till dem (till stallet haha). Jag får väl passa på att hälsa på min lilla ponnyplutt.

Ledarskapen gick väl ganska bra. Vi "sprang" en runda på ca 6 km. När vi kom till vattenstationen skulle vi paddla över en å i en gummibåt. Vi satt tre i den, jag satt i mitten och gissa vad som hände? Det kom in jätte mycket vatten precis där jag satt så mina skor blev helt genomblöta. Dessutom hade jag två ägg i handen och skulle paddla med andra handen...

Äggen hade vi för att när vi hade kommit i mål skulle vi koka äggen i ett stormkök tror jag att det heter. Vi hade haft med oss dem hela vägen. Det gick bra för oss, men när ett annat lag skulle koka gick det mindre bra. De hade redan hällt i tändvätska eller vad det var och så tände de på efter. Det kom en liten "eldbomb" eller vad man ska kalla det och en tjej fick det på benen. Stackars henne!
Rolig bild på mig och Minnie. Foto: Josse

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha minnies hår :)

2011-06-01 @ 16:48:56
URL: http://amazingofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback