bloglovin

Ingen blogglust

Det blev ingen bloggning igår, jag hade ingen lust och ingen inspiration. Inte idag heller faktiskt... I morgon börjar konfalägret. Jag är hemma sent på torsdag kväll. Vi får se hur det blir, det ska faktiskt bli lite skönt att komma bort i från allt. Inga hästar, ingen dator och ja, bara "slippa" allt. Tänka på annat. Men man vet ju aldrig, det kan bli jätte tråkigt också.

Så det blir ingen uppdatering. Jag har fixat ett tidsinställt om min fotoutrustning som kommer på onsdag, jag får se om jag hinner fixa något mer.
Jätte gammal bild på Lazda från provridningen. Här är hon 11/12 år. ♥

Kommentarer
Postat av: Minnie

Ha det så kul på lägret <3 :)

2011-06-26 @ 19:36:11
URL: http://minnies.blogg.se/
Postat av: johanna

kan inte du filma någon dag med din kamera och sen lägga ut den här? :) hehe

2011-06-26 @ 20:36:09
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback