bloglovin

Inga bilder

Lazda var verkligen jätte mysig idag. Hon har börjat springa till mig när jag kommer i hagen vissa dagar nu. Det hände aldrig förr. ♥ Mitt lilla hjärta... Jag fick till och med klia henne i öronen. Det har inte heller gått förr. Och precis som de andra hästarna i stallet hade hon några myggor eller något som hade bitit henne i öronen. Stackars lilla underbara ponny. ♥
Hon var på jätte mysigt humör, vi myste, jag masserade henne, ryktade henne och gick en jätte jätte liten runda tillsammans med Frida och Steppas.
Men det blev inga bilder, vädret ville inte riktigt som jag ville idag... Precis när jag skulle cykla såg det jätte molnigt ut och jag vill ju inte förstöra min nya kamera. Men självklart började det aldrig regna och var jätte fint kvällsljus och allt. Så typiskt mig att ha sån otur... Ja ja, vi hoppas på lika fint väder i morgon igen, då blir det nya bilder.
En till favorit från sist jag hade med kameran.
Förresten fick jag hem en film om massage, stretching och träning idag! Jag fick 5 nummer av Hästmagazinet i present och då fick man en film med.

Kommentarer
Postat av: sofie

jättehärlig bild:D<3

2011-06-17 @ 13:41:43
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback