bloglovin

Trött som en ?

Idag har jag inte gjort någonting alls. Jag vaknade 20 i 11 (!) av att telefonen ringde. Då hade jag sovit i ca 11 timmar. Sen har jag varit trött nästan hela dagen. Ja ja, man måste ha några slappdagar ibland.

Igår var jag och fotade som ni vet. Det är riktigt svårt att fota med ett 18-55 objektiv och dessutom var det i ett ridhus... Men de andra tyckte att mina bilder blev bra och det är väl det som räknas. Efter det följde jag med Hanna till hennes stall och red lite på Herman. Barbacka denna gången. Det var jätte kul som vanligt. Men nu ska jag sova igen, jag är fortfarande sjukt trött!
Förresten, snart har bloggen varit igång i ett år.
En jätte gammal bild, en av de första jag la upp här. Fotad med min lilla Sony kamera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback