bloglovin

Nystart...

Oj vad det har blivit dålig uppdatering här nu... Haha Frida idag: Hallå Elin, din blogg är ju helt död?!
Men jag har inte direkt varit sugen på att blogga faktiskt. Dessutom har jag ingenting att skriva om. Jag gör inte så mycket på dagarna, mest chillar runt och gör ingenting. Åker till stallet på kvällen. Åker hem igen. Äter. Sover.
Det blir väl inte så kul att läsa om eller hur?
Ni vill se bilder från fotningen. Självklart ska ni få se några av dem, jag har bara inte orkat redigera dem ännu.
Ibland får jag riktiga blogg-ryck och börjar skriva olika åsiktsinlägg men när jag väl börjar sitter jag där med ett tomt inlägg och vet inte hur jag ska formulera mig.

Så antagligen börjar jag nog om på nytt snart. En helt ny blogg. Fast lite annorlunda, lite mer för min egen skull och så. Den här bloggen har ändå nästan inga läsare så det känns inte så värt att lägga ner massa tid till att försöka när det ändå inte är någon som läser den. Fast jag tror att jag väntar tills Lazda är borta... Som en nystart. Verkligen lämna ALLT bakom mig. Fast jag hade gett bort allt jag äger för att få ha kvar Lazda...
Men om man bortser från det ska det bli skönt att starta om. Och det gäller nog bloggen också. Den tillhör mitt "gamla" liv alldeles för mycket. För ingenting är som det var förr. Allt är/kommer bli annorlunda. "Nya/nyfunna" vänner (eller ja, de flesta var ju mina vänner förr men jag har lämnat en annan bakom mig och det har öppnat så många nya möjligheter), ny häst, ny Elin (bättre självförtroende) och ny blogg då. En nystart helt enkelt.
FAVORITBILD Tack snälla mamma som fotar så fina bilder på mig och Lazda!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, fina ni e! :)

2011-07-09 @ 00:01:46
URL: http://ujohanna.blogg.se/
Postat av: Minnie

F*n va fin bild Elin!

2011-07-10 @ 16:18:45
URL: http://minnies.blogg.se/
Postat av: matilda

åh så fin bild!

hoppas jag kan fråga men varför kan du inte ha kvar din häst? :(

2011-07-10 @ 19:35:44
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback