bloglovin

Konfirmation idag då

Jag är faktiskt inte så nervös för idag. Bara lite inför teatern eftersom att vi nästan inte har fått träna någonting på den... Men men, skit samma det spelar ju ingen roll hur det blir egentligen. Dessutom har vi en sjukt rolig grej vi ska göra på slutet. Bilder kommer säkert i kväll eller i morgon.
Förresten, i morgon ska jag på mitt första "fotojobb". Eller jobb och jobb, de frågade om jag ville vara där och fota och det är klart att jag vill! Jag ska fota akademiska ridgruppen när de har uppvisning i morgon. Det ska bli riktigt kul faktiskt! Synd bara att man inte har ett längre objektiv... Jag får väl beskära dem senare i stället.
Nu ska jag fortsätta tagga inför dagen, jag ska vara i kyrkan klockan ett.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt att du fick förfrågan att fota dem! :D



Kolla på blocket på objektiv! Jag köpte mitt där! as bra :)

Och sen hade jag så tur att min pappa köpte ett nytt objektiv, och på min kamera blev det typ 600 mm! :O haha, snacka om att komma nära!

2011-07-02 @ 13:37:17
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback