bloglovin

Varför?

Allt idag gick skit. Jag fattar inte varför livet ska vara så orättvist? Lazda har varit skadad sen april 2010 med olika skador jag inte har kunnat göra så mycket åt. Jag har knappt ridit någonting. Skadorna har hon fått i hagen. Vad ska man göra åt det? Och nu när jag började tro att det började gå bra, vad händer då? När jag skrittade på långa tyglar efter att jag hade med hjälp av BARA skänklarna fått henne att mjukna i kroppen och trampa under sej i skritt bara stannar hon. Hon ville inte gå fram. Sen haltade hon jätte mycket. Varför? Inte en j*vla aning. Jag sitter här med gråten i halsen och hoppas att änglarna ska göra ett mirakel. Varför ska livet vara så j*vla orättvist?



Varför ska allt hända mej?

Kommentarer
Postat av: Frida C

<3

Postat av: johanna

tråkigt! hoppas verkligen att allt löser sig snart!!!

2011-01-29 @ 23:49:27
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback