bloglovin

Rolig dag!

Hej på er alla! Nu är jag så sjukt glad så det är inte sant. Kan ni gissa varför? Jag har travat idag!!! För första gången på super länge har jag travat lite. Jag travade lite på långsidorna och gjorde så att hon slappnade av i ryggen genom att hon gick med huvudet framåt och neråt lite. Det gick super bra, hon haltade ingenting och travade bättre än vad hon har gjort på väldigt länge till och med innan skadan. Hon gick med stora steg och var avslappnad. I'm happy! När vi var där såg vi WG som stod i stallet förut. Han hade blivit mycket finare nu. Och tack Frida för att vi fick följa med till ridhuset :)
Fina WG Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Frida C

Tack själv!=) Det var mysig! =D <3

Postat av: johanna

åh va kul! :D

kul att det går frammåt för er!

2011-01-11 @ 20:15:29
URL: http://miioominmiioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback