bloglovin

Måndag

Nu sitter jag i skolan och ska snart ha arbete och sen teknik. Sen idag ska jag plugga jätte mycket så att jag kan åka till ridhuset i morgon. Vi har sjukt mycket i skolan nu. Den här veckan: SO prov, NO inlämning + massor med läxor. Nästa vecka: Svenska och Engelskaprov + läxor. Veckan efter det matteprov + läxor och efter det franskaprov + läxor. Och sen är det lov. Och idag sa våran No lärare att vi skulle skriva om något helt annat. Så jag får ta bort en hel sida jag redan har skrivit... Ja ja ni får ha det bra!
Jag på Fritz, en ridskolehäst, på KM i hoppning.

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe, bara bra :) Är du taggad för den nya veckan då? Nåt kul som händer? :)

2011-01-24 @ 14:09:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback