bloglovin

Lördag

Nu har jag varit hos Lazda. Hon mådde bättre idag och det är ju bra! Jag längtar tills snön försvinner så att man kan rida lite mer seriöst. Förresten våran bil är helt konstig... Ni vet ju redan att den bara stannade en dag och inte kan starta men nu märkte mamma och pappa att den hade punka på ett däck med. Inte bra... Men som tur är får vi låna farmors och farfars bil så länge. Här kommer en liten planering för första veckan på 2011:
Söndag: Spelkväll med några släktingar. Det är super kul!
Måndag: Fika med Jossan
Tisdag: Åka till Hööks med Frida!
Onsdag: Filmkväll med Liza
Torsdag: Kyrkan på kvällen. Mindre kul...
Fredag: Inget speciellt
Lördag: Inget speciellt
Det var min första vecka på 2011!
Idag var det inte lika kallt som det brukar vara...

Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; han tackar nog ;) ja men sheron är oxå imp. och säkert bara fått de datumet.,. men han ska ju oxå ha en födelsedag så det fick bli så ;)

2011-01-01 @ 17:55:11
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: a & s

Fin blogg!



besök gärna vår blogg :)

Vi är två st som har egna hästar, stina har 1 tävlingshäst, alva har tre skogsmullar.

Vi skriver om hur vi rider, diskussioner, hiss & diss, allt möjligt, tävlingar osv. :)

förlåt om du inte gillar såna här kommentarer ;)

2011-01-01 @ 18:13:11
URL: http://ponnymuppar.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

sv : tack så jätte mycket ! :) går det bra om jag följer dig på bloglovin?:)

2011-01-02 @ 12:03:45
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback