bloglovin

Hööks i morgon

Nu är jag hemma och har haft en underbar kväll med Jossan och hennes mamma. Jag och Jossan spelade Sims 2 och det var faktiskt riktigt kul haha. Jag har inte spelat det på säkert 2 år. I morgon ska jag till Hööks med Frida och hennes mamma och det kommer bli riktigt nice! Lite av vad jag planerar att köpa:
Select Allround Gold Medal 249 :-


Grå benlindor kombinerade fleece och elastisk


Vanliga svarta, helskodda ridbyxor Älskar helskodda ridbyxor!

Och sen blir det säkert lite annat också. Jag kanske kolla på en vanlig dressyrhjälm och ridstövlar också.

Kommentarer
Postat av: emmi

- vad roligt att du är med! Hör av mig imorgon när vinnaren är utsedd =)

haft en bra dag? Kram!

2011-01-03 @ 22:20:02
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: Frida

Det kommer bli grymt =D <3

2011-01-03 @ 23:08:51
Postat av: MATHILDAAZ ღ tävlingar på bloggen!

Missa inte tävlingarna på bloggen, du kan vinna 50 tamponger eller en fin klackring =)

2011-01-03 @ 23:13:50
URL: http://mathildaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback