bloglovin

Happy day

Idag åkte jag, Frida, mamma, Marita, Steppas och Lazda till ridhuset och red lite. Super kul var det! Jag har inte ridit i ett ridhus med Lazda på mer än ett halvår på grund av hennes skada. Steppas och Lazda åkte tillsammans i transporten och det gick super, dom var jätte lugna. Så idag har jag ridit läääänge, säkert 40 minuter. ;) I och för sej var det bara skritt men det är ju kul ändå! I kväll kommer pappas 3 bröder och vi ska ha spelkväll. Mysigt mysigt. Kul med alla kommentarer, fortsätt så då blir jag glad :)
Jag börjar tro att det finns en liiiiten chans att komma tillbaks dit igen <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

kul att rida i ridhus :)

2011-01-02 @ 21:10:18
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback