bloglovin

Torsdag

Vi hade matteprov idag. I början var det ganska lätt men sen... Jag satt med ett tal i 1 timme och 15 minuter... Sen gav jag upp. Men det gick tydligen jätte bra ändå. Tur har man ibland :) Idag ska jag till stallet. Igår red jag ut med Frida, sista rundan innan hon åker. Dom ska till karibien tror jag att det var. Frida, kan du inte ta med mej? Jag kan gömma mej i en väska :P Det hade varit skönt med lite värme nu! Men men, jag ska ju till GBG horse show så jag är nöjd ändå. Jossan ska följa med också, det blir kul!

Jag på Jossans Putte

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

jobbigt me matteprov :o vissa tal fattar man helt enkelt inte :o

2011-02-10 @ 14:25:47
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Jossan!

Mm! Nu förstår jag hur jobbigt ni har haft med Lazda! läs min blogg orkar inte förklara här!

2011-02-11 @ 19:28:15
URL: http://littlesweetjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback