bloglovin

Så glad så det är inte sant

Jag är så sjukt glad just nu! Lazda hade en liten blödning i en liten muskel som är väldigt vanligt att hästarna får på vintern när det är halt i hagen. På grund av det var hon lite spänd i ena framknät och på korset. Så nu ska hon skrittas i en vecka och sen kan jag rida som vanligt! Och jag skulle kunna hoppa om 3 veckor. Fast hon måste ju få lite kondition först men ändå! Den här dagen är nog den bästa på väldigt länge. Jag kommer kunna träna snart, till och med tävla till sommaren kanske om hon inte får nya skador! Tack tack tack att osteopater finns! Om inte han hade funnits hade nog Lazda inte levt/mått bra alls nu. Så ett tips till er som har hästar som är halta ibland och ni inte vet vad det är, gå till en osteopat! Även om det kan ta lång tid så är det så sjukt mycket värt det. Att kunna ha kvar sin häst betyder mycket mer än att förlora några månader.
Mitt fina hjärta, snart blir du helt frisk <3

Kommentarer
Postat av: Frida C

WIIIIIE snart kan vi tävla ihop =D =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback