bloglovin

Lazda 20/2-11

Idag var Hanna med i stallet och vi red en lång skritt tur. Jag red Lazda. Hon kändes jätte bra och gick på utan problem. Jag hoppas att hon är på bättringsvägen nu och att jag snart kan börja rida som vanligt! Det hade varit kul att kunna rida henne och kanske till och med börja tävla lite till sommaren. Men man vet aldrig, allt kan ändras så snabbt.
Det känns som om detta var jätte längesen! Hm, jag tror att vi var 12 eller kanske lite mer. Jag och Lazda är ju lika gamla haha.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, kommer ihåg att jag älskade kjell en liten del av det var för att vi var lika gamla! haha, mio o jag har 6 år emellan! :O x)

2011-02-20 @ 19:42:04
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback