bloglovin

Konstig dag

Lazda mådde bra idag, jag och Hanna masserade och hon tyckte att det var jätte skönt. Jag tror att Lazda gillade Hanna för hon nafsade inte lika mycket som hon brukar göra. Det var jätte roligt i stallet med Hanna! Annars har dagen varit... lite konstig... Engelskaprovet gick helt galet bra. Fast jag tror att jag fick för mycket poäng men ändå! Helt sjukt. Och sen har vår skola vunnit att 4 elever ska få åka till Lund och träffa Dalai Lama. Typ en av världens kändaste människor. Jag vet inte riktigt vem det är men det är coolt i alla fall. Sen har det hänt lite andra grejer också... Och stackars dej Jossan, finns om du vill prata! <3
Jag och Lazda i -18 °...

Kommentarer
Postat av: N

sv: men usch :( hur lckades hon få dom i hagen? :O

2011-02-11 @ 21:06:21
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback