bloglovin

Kaos i ridhuset...

Idag följde vi med Frida till ridhuset. Det var kaos i ridhuset. Som mest var det 12 hästar i ridhuset samtidigt. Det är ganska stort men det var en som hade lektion och hon hade halva själv... Så 11 hästar i ett halvt ridhus. Inte kul. Tur i alla fall att det var typ 9 ponnysar och 2 storhästar i alla fall. Lazda gick fint i alla fall. Jag kunde trava några varv på en åtta idag. Några småsteg framåt går det i alla fall. Ååh vad jag blir sugen på att rida "på riktigt" när jag ser alla andra rida! Jag vill bara rida rida rida hela tiden... Men min tur kommer. När Lazda blir frisk kommer jag bara ha kul och njuta av att ha en frisk häst som jag kan rida på. Och hon ska bli frisk...

Jag och Lazda på första provridningen

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch, inte kul när det är fullt med hästar! känns bara som att man är i vägen hela tiden :(



sv: tack :D

2011-02-28 @ 21:23:47
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Ja det e klart! ;P jag har jätte svårt för att ta plats i ridhuset när många e där, vågar lixom inte rida så som jag ville, eftersom jag inte vill vara i vägen ;P

2011-02-28 @ 21:32:23
URL: http://lizzajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback