bloglovin

Första skoldagen

Nu var första dagen i skolan avklarad. Det var väl helt okej... Jätte kul att träffa alla, vår klass är helt klart bäst. Vi har mest planerat för vår klassresa till barcelona vi ska göra till våren.
Vi fick vårt schema idag. Kul att gå från åtta till halv fyra på måndagar... Men men, det är väl bara att bita ihop och stå ut detta sista året.

Än så länge har ju inte skolan börjat "på allvar" eller vad man ska säga. Men när den gör det kommer uppdateringen vara väldigt låg. Kanske till och med ingen alls då jag vill satsa mer på ridningen och skolan. Hur kul är det egentligen att sitta vid datorn hela dagarna? Men jag tar inte bort bloggen! Antagligen gör jag en ny som jag har mer som en träningsdagbok för mej och vår nästa häst.
hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

så fin :D

ofta ni började idag? :o vi börjar på måndag :o :p

2011-08-16 @ 22:22:22
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: jessica

sv; Tack :)!!

jo men vi slutar oxå då typ :p

2011-08-17 @ 20:55:18
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback