bloglovin

Skolan närmar sej...

Jag har suttit och kollat på SM finalerna nu hela kvällen. Shit vilken känsla att få rida in på en SM final. Känna att man har nått fram till sina mål. Jag blev så sjukt sugen på att hoppa nu... Har ju inte hoppat på över ett år. För ett tag sen ville jag verkligen satsa mer på dressyren men nu vet jag inte haha. Hoppning är riktigt kul det med.

Hoppas verkligen att jag kommer kunna rida på min nästa häst utan för mycket skador. Vi har haft sån otur så helt ärligt tycker jag att vi är värda lite tur. Vi har kämpat med Lazda över ett år nu och innan det blev vi lurade med en annan häst. Och nu orkar jag verkligen inte mer!
Alla krossade drömmar och mål. Nej, nu vill jag bara ha kul med min nästa häst. Verkligen njuta av att kunna rida varje dag.

Och skolan börjar ju snart. Jag börjar nian. Det känns faktiskt helt okej. Jag har sjukt bra vänner och jag vet att när jag kommer igång med ridningen kommer jag klara skolan med. Det låter kanske lite konstigt men när jag håller igång och är i stallet varje dag går det också bättre i skolan. Jag vet inte varför men jag blir piggare, gladare och får gjort mer än när jag har för mycket tid över. Så jag är taggad. Även om jag så klart hade velat ha kvar Lazda...
Min och Lazdas första och enda "riktiga" tävling. En lokal L:D med div III. Laget var ett av de vinnande lagen faktiskt. Någon vecka efter det kom den första skadan som var så stor att vi inte kunde rida henne...

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; Okej låter skoj med minigolf :)

allt bra?

2011-08-15 @ 00:22:58
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Sv; i helgen har jag träffat vänner, varit på cruising, träffat släkten och så :)

2011-08-15 @ 00:24:33
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: patricia

svar: tack :D

2011-08-15 @ 13:48:59
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback