bloglovin

Trött

Skolan har precis börjat och jag är redan heelt slut. Jag satt och pluggade matte förut och jag var så trött att jag inte ens kunde skriva. Kul med 7 sidor matte första veckan. Någon som är sugen på att räkna lite kvadratrot och pytha-nåntings sats? Nej, tror inte det va?
Inte för att det är så svårt direkt men det går lite segt efter ett helt sommarlov hehe... Ja ja, man får väl bara göra det bästa av situationen.

Nu ska jag bara vänta tills min lillasyster är klar så att jag kan sova haha. Trött tjej? Japp...
Bjuder på denna bilden... Har ju så klart varit lika galen som jag ser ut på bilden haha.
(jag i bakgrunden med vita kläder, Matilda längst fram, Minnie bredvid mej och Josse som har fotat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback