bloglovin

Snart slut...

Nu ska jag snart hem till Josse och jag tror att Jossan är där också. Jag tror att vi ska rida, i alla fall skulle jag ha med ridkläder. Kul kul, det var jätte längesen jag var där!

Igår var det precis två veckor tills skolan börjar igen. Och jag vet inte riktigt när man börjar räkna att det är höst? Men antagligen den 1 september. Så nu är det inte långt kvar med Lazda :'( Jag har en så sjuk ångest och nästan varje kväll gråter jag tills jag somnar. Fy vilken sommar detta har varit. Jag kan inte ens beskriva hur det känns att veta att ens bästa vän snart tar sina sista andetag. Jag kommer sakna henne så grymt mycket. Jag tror knappt att jag kommer vara levande de första dagarna efter. Sista gången man ser henne. Att veta att det här är verkligen ett sista hejdå kommer vara så SJUKT jobbigt. Hur kan man ens förbereda sej på det?
Nu är vår resa snart slut. Den fick inte det slutet som jag tror att vi båda ville... Men jag kommer aldrig glömma världens bästa ponny Lazda ♥

Kommentarer
Postat av: Elvira

Finns det inget sätt att göra henne bra igen? :'(

2011-08-03 @ 16:18:57
Postat av: Matilda

jag tror inte man kan förbereda sej för själva "slutet" men att förbereda sej på hur man ska leva efteråt gå vidare kn du säkert förbereda lite :)

2011-08-05 @ 13:19:48
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback