bloglovin

Sista kvällen innan skolan

Skola i morgon. Det är klart att det hade varit bättre utan men det känns faktiskt helt okej. Jag vet att jag kommer vara totalt krossad när Lazda är borta... Men jag hoppas att jag kan ta mej ur det.
Vi var förresten och provred en till häst idag. Jag fick faktiskt en bra känsla för den hästen. Men vi får se, det är så himla mycket som måste stämma och kännas 100% rätt. Men den var i alla fall en av dom bästa hittills.
Hoppas att alla som börjar skolan i morgon får en helt okej första dag. Och ni som fortfarande har lov. Njut av det!
Det gick tydligen inte att ladda upp nya bilder... Så ni får en bild på fina Herman i stället.

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Sv; okej, lycka till med första skoldagen, hoppas det går bra :)

Jodå det är bra med mig :)

2011-08-15 @ 22:40:52
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback