bloglovin

Happy

Idag var det jätte skönt väder! Det var +15°! Hon kändes bra idag också. Jag skrittade först fram en runda. Hon kändes bra så då red jag på ridbanan. Vi började med att mamma gick från marken och gjorde öppna när jag satt på. Det gick jätte bra så då gjorde jag tempoväxlingar i skritt. Tempoväxlingar är verkligen jätte bra, ett tips om ni vill få hästarna uppmärksamma och mjuka. Sen gjorde jag travövergångar. Det gick bra så hon fick jogga igång.
Det gick super bra! Hon fick vila lite och sen galopperade vi på långsidorna. Ridbanan är inte så stor så det är inte så långt. Det gick jätte bra verkligen! Hon var så sugen på att jobba och hon ville verkligen vara duktig. Även om Nike kom och blev riden samtidigt var hon lugn och uppmärksam. Awsome dag!
Någon dag kanske?

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Vad roligt att du vill vara med! :)

Vinnarna är utsedda, kika in och kolla om det var du som vann! :) annars har du chansen klockan 9 i morgon bitti igen :D



Kram

2011-04-02 @ 21:55:25
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: sofie

va bra:)

2011-04-03 @ 15:23:18
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback