bloglovin

Flummighet på hög nivå!

Idag har jag varit i Lund och kollat på Dalai Lama. Han var så sjukt rolig. Cool gubbe verkligen. Han hade nog det skönaste skrattet jag har hört. Och vilken upplevelse det var att få se honom.
Och gosh vad jag har skrattat. Men det är väl inte så konstigt att man skrattar efter ett tag när man går upp 04.30? Efter sådär 12 timmar börjar man bli lite trött. Mitt och Minnies första riktiga skrattanfall måste ha varit när jag, klantskallen själv, var lite lat och tänkte ta den kortaste vägen. Vi såg bättre platser längre fram och jag tänkte att det var jobbigt att gå runt. Gå över stolarna!! tänkte ju jag då... Nja, det var inte den bästa idén. Jag satte foten på stolen och den åkte ner. Sen låg jag på golvet... Herre gud vad vi skrattade!
Vårt skrattanfall. Jag säger bara Minnie, sjukt kul dag vi hade. Kolla hennes grymma blogg tycker jag. Och när ni ändå håller på kan ni kolla Josses fina blogg. Sorry Josse för att jag och Minnie är små grisar. :P
Sen kan ni ju bara gissa hur vi var på vägen hem. Efter att ha varit vakna i ca 10 timmar och en cola...

Kommentarer
Postat av: minnie

hehe! efter att ha vart vaken i typ 12 timmar + en cola, då blir man inte normal hahah :D

2011-04-18 @ 19:46:19
URL: http://minnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback