bloglovin

Sista dagen

Sista dagen på lovet, sista dagen som...
Vad tror ni händer i morgon?
Idag är sista dagen på lovet. Så tråkigt, lovet har varit helt amazing! Fattades bara att träffa lite fler kompisar. Men det får bli en annan gång. Idag hade jag bara velat gå omkring och inte göra någonting. Men tyvärr börjar ju skolan i morgon så jag måste plugga inför alla prov som kommer... Ja ja, man kan ju sitta ute i den fina vädret och göra det.
Sen så klart ska jag till stallet och rida. Vi får se vad jag gör men jag är riktigt taggad på att göra samma sak som igår!
Jag älskar denna bilden. Så ni får se den en gång till bara för det.

Kommentarer
Postat av: sofie

aa jättefin bild:)

2011-04-25 @ 14:03:33
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback